mandag 12. mai 2014

Litt nytt i heimen..

Hei hei! 
I desse tider med skikkelig vårvær ute, ja det normaliserte seg jo litt her vestpå, så har eg lenge tenkt på at eg må få sydd dei der trekka snart!
c,")



Så i eit kjapt øyeblikk, mens symaskina faktisk var framme, blei det klyppa, festa nåler og sauma nokre kjappe saumer c,")




Og vips så var to nye putetrekk laga.


Lenge leve stoffrester fra mamma! c,")
Deiligste stoffet, som dattera bare elsker. Så det er godt det er ein god del stoff igjen hehe c,")



Blei kjøpt i inn litt blomster før helga, som nå står og synger litt på siste verset.
Men eg  nyt dei likevel!

Her starta veka med sol og deilig temperatur ute!
Krysser fingrene for litt meir av dette ut veka!
Ha ei fin veke!

Made some pillowcases in a lovely fabric that I got from my mom.
My daughter just love them c,")
It´s good there´s more fabric left...
The sun is shining!
Have a lovely week!

1 kommentar:

Barkeblikk sa...

Flotte blomster, og jeg kan kjenne de myke putene hit. Har to små grå i sengen som er nydelige å ligge på ;) Jeg har også sy-erfaring, men nå går det helst i strikking. Håper du får en fin ny uke. Klem Monica.