søndag 26. januar 2014

Spare sa du?

Ja det var planen.
Har ikkje veldig mykje å sette til side, slik eg selfølgelig skulle ønske, 
men litt må eg da klare c,")

Så da eg fekk med meg på ei strikkeside på Facebook,
 at mange hadde lagt vekk 10 kr for kvart nøste dei hadde brukt i løpet av året, tenkte eg det må eg jo klare c,")
(off det blei ei fryktelig lang setnign)

Men så var det det da..
Eg hadde ingen sparebøsse..
Og ikkje hadde eg tid til å ut å finne det heller..
Men mannen skulle ut på handle ein dag, så da greip kona sjansen.
Finn ei billig ok sparebøsse til meg!
Og dermed ente eg opp med denne:

Og ja mannen hadde klart å finne ei med litt sting i til meg.
Han har lenge gått å mast på at han kan tenke seg et keybord..
Noe kjærringa har nekta å gi han.. Av ulike årsaker c,")

Så da kjærringa såg denne lo ho godt ja!

Men det har allerede komme litt penger i den.
Og det har dattera funne ut, så nå går ho rundt å rister på den og syns det er storarta! c,")

Holder på med nytt prosjekt, som forhåpentligvis blir ferdig i dag, så da komemr det jo litt til oppi der c,")

Her har heldigvis vinden løya litt, men ingen snø.. 
Såre naser, og masse nysing derimot har vi masse av, 
så her blir det stille og rolig dag inne c,")

Ha ein flott søndag!

One of my goals for the new year is to save some money for all the things I´m going to knit this year.
Here is my moneybox..
Have a beutyful sunday!

3 kommentarer:

nr.15 sa...

Du er flink då :)
Kanskje eg sko ha putta 10 ,- for kvar ting eg kjøpte, så hadde eg både sett kor mye eg egentlig kjøpe og kaaaaansje vært flinkere til å la være ;)
Klem

Lisette sa...

Hei Torbjørg, et lite livstegn fra meg til deg♥

Fabelaktig sa...

Så fantastisk at han fant denne sparebøssa *ler*

Flinke du som sparer ♥