torsdag 16. januar 2014

Knitra så deilig..

da eg satte tulipanane i vasen!

Har fått fram vårfargane og nyter dei i heimen. 
Rosa og turkis får opp humøret mitt, og gjev heimen litt lysare preg, 
sjølv om det er mørkt og blåser friskt ute!



Har funne fram arveduken min som 
matchar kjempebra!
Den fine karaffelen min har og funne plassen sin,
 saman med dei rosa tulipanane i vasen

Sia det er tilbud på 30 (!) tulipanar på Interflora, 
så hadde eg nok til å fylle opp to vasar. 
Så kan nyte dobbelt!
(er ikkje sponsa)
Jada løperen er faktisk strøke ei gang, bare vært gjømt vekk litt for lenge c,")

Nå er det tid for å komme seg nokre timar på jobb..
Er litt mindre sjukemeldt, så håper dette går bra!

Ha ein flott kveld!

Had to fresh it up a little with tulips! 
There are a good deal now, so had enough to two wases!
Have a nice evening!


1 kommentar:

nr.15 sa...

Heisann:-) tulipaner er så fint:-) har lilla selv akkurat nå ♥
Duken din var jo nydelig,og helt in i disse pastell tider ;-)

Og helt seriøst,trapp prosjektet var kjapt pga har vært malt før:-) tok ca 3 timer alt i alt! Kjekt du likte den :-)
KlemfraCharlotte