onsdag 6. november 2013

Snart jul...

I alle fall i mitt hovud.. c,")

Er jo inne i november, og første julemarked er jo allerede besøkt c,")

Har fått fleire spørsmål om kva eg ønsker meg til jul, og kanskje det rette etiske svaret burde vært "snillt barn og fred på jorda"., men ikkje i dette hovudet.. c,")
Snill datter har eg, og freden veit eg ikkje om eg kan gjer så mykje med, og det er vel eit ønske ein alltid har..

Så her kjem noko av det eg så absolutt kunne tenkt meg låg under juletreet i år:






Some of the things I wish for this Christmas...


4 kommentarer:

nr.15 sa...

Flott ønskeliste! Kunne tenkt meg mesteparten selv:-)
Og snille barn og fred på jord♥
Klem

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

fine saker, liker den rosa der :)
kjekt å se deg i helgen! :)

Fabelaktig sa...

Mange fine ønsker her ja :) hihi!

Takk for gode og støttende ord inne hos meg <3
Ønsker deg en fabelaktig helg!
Her legger vi bak oss en intens jobbuke, så denne helgen er helt fri for planer *digg*
Stooor klem
-Maia

Livets små øyeblikk sa...

Her var det mye fint:)

Tror ikke jeg har vært innom deg før, men når jeg las i "20 facts" på IG så såg jeg at du blogget og måtte sjekke ut - jeg kommer tilbake:)

Ha fine dager og lykke til med julepyntingen på "orntlig",
god klem
Hanne:)
(hagsto på IG;)