fredag 1. mars 2013

Solstrålene

Solstrålene har skine så deilig inn i stova den siste veka.
Så herlig!
Nå mangler bare varmen.. 
For vi har vel alltid noko å utsette på veret, vi nordmenn.. c,")



På hylla over sofaen står det kun nokon enkle ting. 
Prøver å plukke vekk ein del "nips", og nyte det enkle.
Kan jo heeller bytte rundt litt på det eg har c,")
Kjem nok litt meir farge fram nå som våren er på gong 
- i alle fall på kalenderen c,")

Høgtalarane er jo ingen pryd, men god lyd er det i dei c,") Så får jo bare overse dei..

Nå skal eg sjå ferdig stafetten for menn.
Krysser fingrene x!

Ha ei god helg!


The sun is shining, and my shelf has got some new things on it.
Trying to have just some of the things on display, and change it when I get bored.
Have a nice weekend! 

2 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Skjønner godt at du plukker bort litt nips og heller bytter på ting. Jeg er en sånn som heller vil ha få fine og enkle ting enn mange og mye.

Ha en fin søndag.

Fabelaktig sa...

Hei du søte,
først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg.

Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
klem og smil
-Maia