onsdag 9. januar 2013

Velkommen!



Ja då var det nye året vel i gong.
Jula er rydda vekk, kvardagen er komen tilbake.

Mange tanker har eg gjort meg den siste tida. 
Etter ein tung haust, der bloggen absolutt ikkje har vore prioritert, 
har eg bestemt meg for å starte det nye året med blanke ark. 
Skal lære meg å ikkje sjå rundt på andre blogger,
 å tenke at eg ikkje er godt nok til å halde på.
For tanken har vore der ofte. At eg ikkje tek gode nok bilete 
(ja eg ønsker meg nytt kamera til 30-årsdagen c,"))
At min stil ikkje er godt nok styla, stilig nok, eller bare rett og slett kjedelig!
Men nå har eg bestemt meg for at eg duger, 
sjølv om eg ikkje har råd (eller likar) til det nyaste på interiørfronten, 
og ikkje tenke at eg er dårlegare enn de andre.
At min stil og mitt interiør faktsik er godt nok, for det er det eg likar!
At eg skal bruke andre bloggar endå meir til å sjølv bli inspirert av det som blir vist.
Lære meg litt meir om tanken bak stylinga, for så å bruke det hos meg.
Prøve å se på mitt eige med nye auge, og bruke det på nye måtar.

Handle det eg sjølv vil og likar, bruke det eg har, pusse opp og male på nytt. 

Og i år kan eg love at det faktisk kjem ei ganske lang ønskeliste til fødselsdagen min i mars c,")

Nå må eg bare få litt energi tilbake, etter både omgangssjuke 
og litt baksmell med feber og vondt i hodet, 
så eg får opp kameraet mitt og finne ut korleis eg vil ha det rundt meg c,")

Har gjort ting allereie som eg aldri har gjort før, så trur eg er litt på gang!

Som det ser, og mange har fått med seg, 
har eg endelig fått somla meg inn på Instagram c,")
@fruherogder er navnet c,")

Så nå har eg bestemt meg, for å fortsette her inne, 
for det er jo eigentlig veldig kos dette her!
Bare det å sjå kor mange som har vore her inne i dauperioden min, gjer meg så glad!!

TUSEN TAKK!

Beklager lang tekst i dag, men sånn blei det nå bare c,")

Håper du har ein god start på det nye året!


Welcome 2013! I have decided to continue to blog after a lot of thinking.
I have come to the conclution that my taste is as good as others, so here I am!

Hope you have a nice start of the new year!




2 kommentarer:

snødronningen sa...

Hei og godt nytt år.kjekt å ha deg tilbake.Slik som du beskriver føler jeg også,og hadde tenkt å legge ned bloggen,men så etter en lang tenke pause,kom jeg fram til grunnen til jeg begynte å blogge og det var for meg selv,som en digidagbok.så nå er det bare å se fram over og begynne å blogge om det som vi liker og ikke tenke så mye på hva andre blogger om ,men heller bruke de som store inspirasjonskilder.Gleder meg til å følge deg i år også,
god bedring og så snakkes vi vel på ett bloggtreff eller noe,klem hege

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Hei - og godt nyttår!
Så bra skrevet!
Kjenner meg igjen i dette ja, har og ofte tenkt at bloggen ikkje er god nok, at eg ikkje gjer nok her inne, at eg ikkje har "rette stilen", at eg burde prioritera meir pengar på interiøret for å henga med her osv..
Men som du seier er det jo bare TULL !
Er jo det som er kjekt her inne, at det er så masse forskjellig!
Eg må nok innrømma at eg likar best dei bloggane som ikkje er lik mengden - men at eg likevell finn mykje innspirasjon sjå dei "trendy" og.
Gøy at alle kan finna noko for sin smak her!
Veldig kjekt at du og velger å fortsetta - håpa me sjåast på treff dette året og :)

Klem Birgit