onsdag 12. desember 2012

Meir godteri..

Trur kanskje eg har lagt ut denne oppskrifta før, 
men her kjem den nå i år også c,")

Her i heimen må vi ha peppermyntestenger c,")



Ja vi lager det som stenger her i huset, men du kan veldig godt lage kuler eller andre figurer med dei c,")

Mine stenger er laga glutenfrie, da vi har venner som har glutenallergi. 
Men du kan veldig godt bare bytte ut potetmjølet med kveitemjøl.

Her kjem oppskrifta:
2 barneskeier potetmjøl
1 dl mjølk
500-750g melis
10-15 dråper peppermynteolje




Kok opp mjøl og mjølk til graut.
Ta av grauten, gjerne i over i ny bolle.
Kna inn melis til du får ein god klump med masse. 
Ta i så mye peppermynteolje, om du vil ha meir eller mindre smak,
 tek du bare meir eller mindre dråpar i. 
Deigen kan gjerne vere litt klissen, då du bruker meir melis når du bakar ut.
Lag pølser (kuler), til den tykkelsen du ønsker dei skal vere.
Del opp i like lengder og la dei lufttørke litt.


1/2 plate sjokolade
litt (ca 25g delfiafett.

Smelt sjokolade og delfiafett i vannbad eller på svak varme.
Dypp stengene (kulene) i sjokoladen. 
Eg har bare dyppa endene, da det er minst søl c,")
Når du har tatt på sjokoladen kan du rulle den i kokos om du ønsker c,")

Dette er også ein grei godis å lage sammen med barna!
Tilsett konditorfarge og det blir straks litt meir spennende
Lykke til!

Here`s another recipe from me. Peppermint sticks. So nice!
Good luck!




2 kommentarer:

Liza sa...

Dette så godt ut, disse må jeg prøve ut.
Klem
Liza

helen og gutta sa...

nam sier jeg bare, det så knallgodt ut og jeg tror det må prøves. Jeg bare elsker mint