mandag 16. juli 2012

Alltid?

Enig med din bedre halvdel om det som gjelder interiør?
Ikkje i denne heimen i alle fall c,")
For eg har ein mann med sterke meininger om dette nemlig c,")
Men egentlig så har vi ganske lik smak, bare eg "gidder" hører etter.. 
Ja det var det temperamentet da...

Men her om dagen snakka vi litt om stova vår i Sverige. 
Og eg sa eg kunne tenkt meg litt røffere stil der, 
når vi kommer så langt at den skal fikses..
Og fekk jo da bare det store sjokksvaret fra mannen. Jo han va heilt enig!
Han kunne tenke seg å ha ein vegg med stein til og med, som kontrast!
Jepp, kjerringa satt med haka på knea (eller den krasja med magen på veg ned).
Eg er nemlig blitt forelska i kalkmaling, og kan tenke meg å bruke det.
Mannen kan tenke seg synlige takbjelker.. 
Og ja, da var vel det avgjort c,")
Så her kjem litt inspirasjon, i trist sommervær..


via

Så då gleder eg meg bare enda meir til dette rommet skal vere klart.
Jada, det er leeenge til, men nå er det i alle fall ein liten plan c,")


Lite som skjer på heimefronten når det gjelder interiør dessverre, 
men sånn er det bare akkurat nå.


Ny veke og nye muligheter!
Grip dei, og nyt dei!


Allways agreeing with youre better half? Not in this house. 
But the other day, this one had a kneedropping experience. 
My husband shocked me with a very nice wish aubout our livingroom. 
Our taste became one!
Here´s some picture for insiration..


Seize the day, and enjoy it!  

2 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Nei, me er IKKJE alltid enige. Når gjeld småputl og dill dall så gidd han ikkje bry seg. Men større møbler, kampar, tepper osv, ja då engasjerer han seg. Eg synest det er fint eg, sånn for det meste i alle fall ;)

Klem Eli

Anonym sa...

Do you mind if I quote a few of your posts as long
as I provide credit and sources back to your weblog? My blog site is
in the very same area of interest as yours and my visitors would truly benefit from a lot of the information you
provide here. Please let me know if this alright with you.
Thank you!

my site ... location voiture a casablanca