lørdag 2. juni 2012

Mmmm...

så godt med skikkelig kosefrokost!

Er litt matlei for tida, men jordbær er alltid en slager c,")
Og nå når dei utenlandske bæra óg smaker godt, er det jo bare å stape i seg c,")

Denne morgonen er det Arme riddere med jordbær på som er slageren c,")


Kanskje ikkje  den mest sunne frokosten, men du kor godt det er!! c,")

Saman med ein god kopp te, er frokosten fullkomen c,")



Har i fleire år vore fan av London te. (ikkje sponsa)
Denne teen har mange herlige bær og fruktsmakar, og er koffeinfri.
Her i huset blir det i perioder drukke mykje, og ulik te, men havner liksom tilbake til denne sorten gong på gong c,")

London te kan du få kjøpt på dei fleste helsekostbutikkar c,")
Absolutt verdt å prøve!

Ha ein flott lørdag!

This morning am I enjoying a very nice breakfast. 
Strawberry om fresh toast!
Not the most healthy one, but just beutiful!

With a nice cup of tea, the breakfast is complete!

Have a nice Saturday!

5 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei min vakre bloggis,
takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

Den frokosten såå deilig ut!

Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
klemklem

Karianne Vikse sa...

Hei.
takk for sist.
Jeg traff på mange nye blogger fjes hos may Helen, og du var en av de.
Nå har jeg besøkt bloggen din og følger deg videre.
Håper du har hatt en fin helg så langt.

Velkommen inn til meg.
Karianne

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å vilken härlig frukost! Man få något extra gott under helgen.

Ja, nån gång när jag kommer till Stavanger och inte har fullt jobbschema får jag ge besked. :-)

Håper du har haft en fin helg!

mellaogmalla sa...

Hei!
Kjekt å hilse på deg under bloggtreffet hos Kronprinsessene!
Legger meg til her hos deg og gleder meg til å lese mer.
Frokosten ser kjempegod ut!
:)

Frøken Hege sa...

Verdens beste te!!!