onsdag 2. mai 2012

Nasse Nøff er våkna fra dvalen!

Jepp d har han, men egentlig så syns eg det er heilt greitt c,")

Ja for eg ser virkelig ut som Nasse Nøff etter dag ute i hagen med planting som hovedsyssel, er stripene ganske så tydlige. 
Men har valgt å skåne dykk, og skal heller vise dei herligaste tulipanane som blomstrer som små ildtopper i blomebedet c,")



Etter at varmen kom til Skåne har det grodd så ein nesten høyrer det.
Og akkurat nå skulle eg ønske at eg hadde litt meir fri så eg kunne få nyte litt meir vår og blomstring her..
Er så deilig å sjå at den lille amatørgartneren i meg kan få ting til å spire og som kjem igjen i bedet frå i fjor. Her har det kome to små bed til som skal b\plantast det siste i før vi reiser i morgen. Gleder meg til å sjå korleis dei ser ut når vi kjem ned igjen neste gong c,")

Håper at de der heime og ar hatt litt varme og sol dei siste dagane c,")

Some tulips that grows in my flowerbed (?) here in Sweeden.
The sun has made me red today.. But I always became so in the start of the summerseason..

Hope you to have had som sun today!




3 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Me har hatt NYDELIG vær dei siste dagane, Torbjørg. Håper det held seg, for her spirer og gror det også :) Og helg og fint vær er det jo lite som kan toppa.

Klem Eli

Osloskånskan sa...

Bor du i SKÅNE alltså??

Ang inlegg på bloggen min; jeg har vært i flere situasjoner, både ulykker og akut sykdom, og det har og vært min skrekk MEN; en funker kjempebra når det må til. Det proffesionelle dunker inn, og en gjør det en skal, det er min erfaring. Så du trenger ikke å være redd, det går av seg selv!

God søndag!

Osloskånskan sa...

Har du en emailadresse? Om du har og vil, så kan du maile meg på min osloskanskan krøllalfa hotmail.com