søndag 13. mai 2012

Liv og leven!


Jepp, da har eg funne ut at: 
Ja, nå kan eg vise meg c,")

Så her kjem litt bilder, har nemlig valgt å dele med dykk det finaste i verden! 
Kan du gjette?




Eg kan ikkje se føttene mine lenger c,")
(har faktisk ikkje tenkt på det før nå)



Inni her lever det ein baby!
 Og den lager masse liv og leven som får mammaen til å smile!

Eg er litt over halvvegs i svangerskapet, og har det veldig bra! 
Vi har valgt og ikkje vite kva kjønn babyen er, så det blir så gøy å se kva som kjem ut!

Det er vår første, og vi gleder oss stort til midten av september c,")

Her går dagen i småting, for så å gå på siste vakt denne helga.

Ha ein flott søndag!

I´m half way through my pregnansy. Lots of life in my tummy!
So looking forward to become a mommy  mid September.
Have a very nice sunday!




6 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Så spennende og til lykke med svangerskapet. Du bør kanskje ta en titt på videosnutten jeg la ut på bloggen min for to tre dager siden..... Så utrolig nydelig!

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Så koselig innlegg !
Ja, gravidemagar er verkeleg det flottaste altså, tenk det er eit lite menneske inni der :)
Fantastisk !
Godt du er i god form !
Håpar å sjå deg hjå May Helen :)

Klem Birgit

tonje boganes sa...

Herlig!
Fin mage, Torbjørg. Og godt å høre at du har det så bra!

Ønsker deg en fin søndagskveld
Klem Tonje

Øyeblikk sa...

Finaste magen! Og tærne kan du sjå ein annan gong :) Så godt å høyra at du er frisk og fin i svangerskapet, det er ei gåve!

Klem Eli

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse tilbake!! :D

Håper du får en fin tid frem mot høsten ;)

Anne sa...

Så koselig !!!
Gratulerer så mye.
Nydelige magen din..
håper du fortsatt får mange flotte dager fram mot den store dagen..
Lykke til!
Ha en fin 17.mai..
håper det i alle fall blir oppholdsvær her.
Klem Anne