torsdag 24. mai 2012

Litt nytt i heimen

For min kjære yndlingsbutikk i småbyen "vår" i Sverige, 
skulle dessverre legge ned. 
Og då grip eg jo sjansen.

Og med meg heim, kom desse:


Dette herlige fatet blei med meg i posen c,")
Gleder meg til ein sommar med mykje herlig frukt på!


Herlige løveføtter under c,")


Denne her og blei med heim.
Mannen var ikkje like begeistra 
(men vi er vel ganske flinke til å lukke igjen øyrene når det gjelde interiørdill c,") ), 
men den måtte bare bli med meg!
Lekker på eit sommerbord, med ein stor bolle med jordbær på sida c,")

Og sjølvsagt var det jo rabatt, så hadde ikkje litt dårlig samvittighet då eg gjekk ut der fra!

Some new things came ome with me from a shop in our town in Sweden.
Unfortunately the shop is closing, to my big dispair.
But the wallet was happy when I went out of there c,")



1 kommentar:

Ingrid sa...

Stilige de der "fløtekartongene" :-) Jeg har også en som jeg kjøpte i en interiørbutikk i Danmark for et par år siden, men den i klart glass. Veldig kjekk å bruke, både til kremfløte og kaffefløte og til jul når man har rød bærsaus til riskremen :-)