søndag 29. april 2012

Valborgsmesse

er vel ikkje noko som er veldig utbredt feiring i Norge akkurat. 
Og kanskje du ikkje har ørt om det i det heile tatt?!

Mens her i Sverige er det faktisk veldig vanlig dag å feire. 
Det blir feira som vi nordmenn feirer St.Hans, med bål, samling og kos!

Og i morgon skal vi vere med på det!
Sammen med forsamlinga vår på bedehuset her.

Valborgsmesseaften kan du lese om her
Liker måten å ferie våren velkommen på!

Får ta med meg kameraet mitt i morgon så de kan få litt bilete. 


Bilde henta her.

Håper mine kjære venner i Rogaland hadde ein super dag på Ølen møbel i går! 
Skulle ønske eg hadde vært med c,")

Ha ein fin søndagskveld!

Tomorrow we are going to celebrate spring!

Not something I´m used to, but it´s common here in Sweden!

Have a nice sunday evening!

2 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Me sakna deg i går, Torbjørg :) Det var ein kjempe dag, så kjekt at!! Så må du kosa deg masse på Valborgsmesse i morgon, og husk, ikkje lek med fyrstikker!

Klem Eli

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Er det i Sverige du befinner deg :)
Håper alt er godt!

Ønsker deg en herlig start på uken!
Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

Klemklem