lørdag 24. mars 2012

God helg og litt til...

Ja for plutselig var helga her,
og eg har igjen ikkje orka/rukke legge inn nytt innlegg..

Men nå håper eg å klare å planlegge,
og bruke der flotte vårveret til å få meir energi og lyst til å dele c,")

Har du fått det med deg??! For helga før bloggtreffet vi hadde her, vant eg ein stor gi-vekk!
MEG liksom!! Hallo??!! Kvar kom den flaksen frå! Eg vinner jo veldig sjelden slike ting, og i alle fall ikkje inne hos dei "store" bloggarane. Men det gjorde eg altstå c,")
Inne hos kjekke Prinsesse Elin har eg altså vunne ein fantastisk gi-vekk c,")
Bare sjå her!


Skilt frå Feel, Knerten-lysestake frå Ålgård blomster, to skjønne Bastionkopper fra ELA,
tre supre termostater fra Danfoss, ei utrolig skjønn vårlig Tilda-dukke som ELin sljøv har laga. OG kanskje det aller beste:
Eit års-abonnement på bladet BoligDrøm!!

Er det rart eg er fornødg??!

Resten av helga skal brukes til å nyte vårveret!
Heilt fantastisk å kunne henge ut tøy til tørk!

Planen for i mårra var å plante litt ute, og håpe at temperaturen ikkje går til null.punktet..

Ha ein flott lørdagskveld videre!

And then a new weekend was here, and I haven`t had the energy to write anything. But I hope the weather gives me some new energy.

I won a give-away a little while ago. And I`m so happy!!

Have a fine evening!!


2 kommentarer:

Nennes sa...

Så flotte ting da :)
Heldig du!

Ha en fin helg.

Ella sa...

Så fine ting du har vunnet, unner deg det :) satser også på vår vær i morgen :) kos deg, klem fra Ella