søndag 4. mars 2012

Fornyelse

fornøyer c,")

Ha endelig klart å gjere litt meir rehabilitering av ting her i heimen c,")

Eller, denne har eigentlig bare stått å venta på litt meir kjærleik. Og nå har det hjelpt litt..

Den såg slik ut då den blei med meg heim frå loppis (i Sverige) c,")


Det andre som endelig har fått some love, er dette..
Det er prosjektet eg nevnte her.


Mitt syskrin! Dette også fra loppis (men dette er funne her i byn).
Det hadde til og med innhold då eg fekk det med meg heim, i fjor vår(!)..
Så etter litt tømming og fjerning av støv, har eg nå starta prosessen med pensel.. 
Fargane er lys blå inni og kvitt utanpå. Trur det blir bra!
Som de ser er det godt bruka, slit og har fargeslitasje..

Er veldig spent på om det blir dra!

Her i byen forsvann sola like fort som ho kom. Og våren er like lunefull som den alltid er her vest.
Håper den ikkje er vekke for lenge nå! 
Ha ein super søndag videre!!

Some of my funitures have finally got some love.
The paint and brush have been used, and I hope the finished product become nice!

Here the sun is yet again found some other place to shine, but hope it gets back soon!

Have a nice sunday!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så flink du er! Gleder meg til å se syskrinet ditt :)

Her har vi vært på fotomesse og svermet i Lillestrøm.
Ønsker deg en fabelaktig søndagskveld.
klem