søndag 5. februar 2012

Deilig ver ute,

til å vere inne i idag!
Passa meg veldig god å komme heim og inn i varmen etter gudstjeneste og koselig kyrkjekaffi.
Ute blåser det og er skikkelig vinter, og eg nyter det!
Endelig kom den! Sjølv om eg egentlig lengter etter våren c,")

I veka som var, var eg innom så raskt på Fretex. Alltid spennande å sjå kva ein kan finne.
Var veldig lenge sidan eg var innom, så var litt spent. Kanskje eg kom tomhendt ut igjen?
Egenltig var eg ute etter små kvite vaser, men kom ut igjen med denne:


Er blitt ein liten merkehund nå eg er ute på bruktfunn tur. Det gjeld og på loppemarked c,")
Jada, er litt kresen c,") Innrmmer det glatt!

Syns den var fin. Håper å kunne bruke denne mykje framover våren og sommaren.
Men nokre kvite vaser blei det ikkje c,")

Litt skader hadde den, men til prisen av 45 kr, går det heilt greitt c,")

Lova å vise bilete av perleblomane, og slik ser dei ut nå c,")



Ha ein flott søndag! Håper de ikkje frys for mykje!!

Earlier this week I was a quick trip to the second hand shop. Was looking for some small withe vases, but came out with this old gravy cup. It´s an old norwegian brand. 

I promissed pictures of the muscari, and here they are c,")

Have a nice Sunday!

Ingen kommentarer: