torsdag 9. februar 2012

Blomster torsdag

Noko for liten og noko for stor.

I dag kjem der nokre små tips framfor morsdag og valentinsdag c,")
Husk at som regel treng det ikkje vere så store tingen, for det er tanken som teller og varmer c,")

Starter som vanlig med å vise materiale som er brukt:







Har ikkje brukt alt då alt som blei gjort var ferdig. Men det er veldig greit med fleire ulike ting å kunne bruke..
Blomane er har funne i dag, er to ulike enkle roser, ein liten Campanula, stilgress, og gåsunger.
Utstyr til dette er ein rund bolle (hadde bare bobla mi fra Magnor), eit lite glass (kan sjølvsagt bruke større glass eller anna vase), og llita potte til Campanulaen.

Viser først kva eg har gjort med Campanulaen. Dette er noko ein godt kan gjere saman med barna. Tenker det er nokon besteforeldre som kan gledes av dette..

Har bare brukt hjerte eg fannt. Sidan det er både valentins- og morsdag. Ellers kan ein godt bruke sommarfugl eller pynteblomar i.
Sånn blei resultatet.

Neste er meir ein liten bordpynt som godt kan brukas begge dagane. Og det kan veldig godt brukes ut over året. Bare å bytte ut blomen.



 Ha i sanden du vil ha i, fyll på litt vatn.  Kutt til rosa i den høgda du vil ha den i.




Tre på perler på stilstråa. Eg har brukt alle perlene, men du velger sjølv. Eg hadde 5 perler. Du får tak i dei på blomebutikk i laust, eller frå hobbybutikk.

 Legg så ståra rundt kanten, eg har brukt dei tynnaste endane av stråa. Er mindre sjanse at strået brekker då. Men brekk det er det heller ikkje noko problem. Om du vil legge i stråa i før du sett i rosa, kan du godt gjere det. 


 Eg har så tatt litt tynne ender av gåsungene og lagt rundt samen med stråa. Lager litt meir liv. Kan vere lurt å forme dei litt før du legg dei rundt, då former sei seg bedre rundt kanten.
        




Så kommer vi til siste. Kan vere fin som veninnegave på Valentins.

 Det første eg gjorde var å sette inn perlepynten. Den sitter fast på ståltråd, som gjerd at du kan presse den ned i midten av rosa slik at den sit fast.


 Her og har eg gjort som i stad. Fyllt på med kvit stein i botn, og litt vatn. Lagt gåseungene rundt innsida av glasset, og sett rosa oppi. 
 Har så satt strå over i eit lite mønster for å lage litt høgde på dekorasjonen.
Slik blei resultatet:

Allt materialet kan ein få tak i på blomebutikk. Bare spør kva dei har og få hjelp. Mange butiker har liknande det eg har laga ståande framme nå. Spør kva som er brukt og få det med deg heim.
Som regel har du vase/boller heime, og bare behøver blomane og evt stasjet til.

Lykke til!!

Today I have showed som small things for Valentins and for the Norwegian Mothersday this weekend.

Good luck!


2 kommentarer:

sisselastrid sa...

So masse fint du har laga :)))
Kunne godt tenkt meg å få alt dette til morsdagen!

Klem frå Sissel

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelig! Tusen takk for gode tips!:-)

Ha en riktig god helg!!

Klem:-)