lørdag 14. januar 2012

Rolig lørdag...

med mannen på dobbelvakt c,")

Faktisk litt godt å ha leiligheten for meg sjølv c,")

Rydder, slapper av, og prøver ut kameraet c,")

 Dette var starten på dagen.. 
Ikkje verdens beste kvalitet gjennom eit absolutt ikkje reint vindu.
Nå er det bare overskya.

For eit par dager siden kom min kjære mann heim med denne c,")
Han veit å gjere meg glad når eg treng det. 
Ikkje så ofte han kjem heim med blomar ("for du kan jo ikkje bli bortskjemt, gumman!"),
men er veldig glad når dei plutseleg gjer det da c,")


Eller den ser jo egentlig sånn ut:


Er ikkje alltid at det går like bra med nye innstillinger,hihi c,")

Denne står å speiler seg på mitt speil sammen med desse.

Lenge leve fokusområder c,")

Ha ein strålande lørdag!!


My husband came home with this a day this week. Not often he does that, so I get very happy when he does!
Still practising with my camera, and most of the pictures is´nt showable..

The day started with a very noce sunrice, but it did´nt last long...

Have a nice Saturday!

1 kommentar:

Lisette sa...

God lørdag, nyt roen! Her er lesken gjort, tar det hele med helt ro. Tar det ikke gravalvorlig,) Det har jeg aldri gjort med lekser, hahahaha....:=)