tirsdag 29. november 2011

Adventsstake

Som eg har sagt før går ting her i huset i ein del lilla til advent. 
Og adventsstakane  plukker  og opp dette, i alle fall den eine..
For her i huset har vi to lysestaker..Den gamle har ikkje blitt bytta ut, har bare supplert c,")
Nib har spurt om vi vil vise våre adventsstaker og julekalendrar.. Men i år blir det bare adventsstaker på meg c,")
(eg har nemig våre litt utskjemd fram til nå.. Mamma laga nemlig kalender til meg fram til eg gifta meg c,") Er bare så koseleg!)

I år fekk eg desse flotte lysa av svigerinna mi c,")
Nydelige lys, med flott sangtekst på!
Fekk og meg betogfatet c,")
Har bare pynta det litt til med edelgran og nokre snøkrystallar eg hadde liggande frå før c,")


 I gongen vår har eg sett den andre staken, så nå tar den i mot besøket vårt c,")
Denne har eghat i mange år, og er like fornøgd med den ennå c,")
Har bare "stæsja" den litt. Har kjøpt sinktall som eg har hengt på meg lilla blondeband c,")
Og så litt edelgran.  


Skal verkeleg kose meg med å tenne desse litt meir enn kvar søndag fram over.

Om du vil sjå fleire flotte lysestakarka du gå inn her.


Nib has encouraged us, the bloggers to show what kind of ligths and calenders we have made.
I don`t have a calender but I have made to candelsticks for advent.


Ingen kommentarer: