søndag 9. oktober 2011

Litt meir bryllup


Her kjem eit lite bilderas fra bryllupet. Har ikkje vist nokon ting her inne på bloggen, så tenkte eg skulle gjere det nå c,")
Bordpynt og kakepynt er gjort privat. Veldig fornøgd med resultatet c,")
Sidan vi gifta oss på hausten, og vi begge er glad i haustfargane, valgte vi å ha dei som raud trå gjennom pyntinga.










Vi valgte å ha levande blomar på kaka.. 


Brudebuketten hadde eg ikkje sett før eg kom i kyrkja. 
Hadde bare gitt litt instrukser om korleis eg hadde sett den for meg.
Mannen hadde gjort ein god jobb i butikken! c,")



3 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Gratulerer med ett års bryllaupsdag! Me hadde også haustbryllaup, men været slo til og me hadde jo reine sommarbryllaupet likevel. Eg såg heller ikkje buketten før eg fekk den utlevert og vart så glad at eg måtte grina litt for den vart mykje finare enn eg hadde håpa :)

Dåke får ta ei lita feiring seinare i veka når det ikkje er doble vakter i sikte :)

God søndag!

Klem ELi

Elisabeth, innerst i veien sa...

Vi hadde også høstbryllup og din bukett ligner veldig på den jeg hadde.

Takk for hyggelig kommentar hos meg. Nå tester jeg Chrome.

macMatre sa...

Gratulerer!
Kjekt å se bilder :)
Er selv i siste inspurt i bryllupsplanleggigen nå.
Det blir novemberbryllup på oss :)

Ser du er lokal blogger du også, bor selv i Sandnes.

God ukestart!

Hilsen fra Guro