fredag 21. oktober 2011

Bloggnavn

Ja då tar eg utfordinga eg og c,")

Manuela, med bloogen Mrs.Hardy, har utfordra oss til å skrive litt om bloggnavna vi har valgt.
Da eg starta å blogge i 2008 faktisk, var tanken at eg skule bruke bloggen litt som ei dagbok. Refleksjoner og historier fra kvardagen min. Litt og fordi vi har jo halve familien i Sverige c,")

Då eg skulle velge navnet var det vanskelig. Ikkje visste eg så mykje om blogging, og ikkje var eg veldig datakyndig heller. 
Så det blei mykje tenking. eg husker rett og slett ikkje navna eg var innom. Men eg endte opp med Mitt liv. Noko eg nå har bytta heilt til Torbjørg i Stavanger. 

Vegen dit har vore lang.. Då eg i ferbruar i år blei sjukemeldt, trengte eg noko å bruke tankane. Så då tok eg opp bloggen skikkelig igjen og bytta fokuset over på interiør og oppussing - pluss litt kvardagsliv sjølvsagt c,")

Tanken bak Torbjørg i Stavanger  som bloggnavn, var rett og slett bare at det skulle vise tilbake til mitt liv her i byen. Vise tilbake til mine interesser, min kvardag,og meg som person.

.
Då var det snart helg folkens! Nyt den! 

Husk å vere med på giveawayen min!

Mrs. Hardy has a challenge going about the blogname we´ve got.
I selected my name on the blog with a thought that it supose to reflect back on my life here in Stavanger.

It´s soon weekend - enjoy!

Remeber my give away!


1 kommentar:

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så koselig å finne nye blogger.
Jeg er nemlig på bloggjakt i kveld:)
Følger deg videre.
Ha en fin helg!