tirsdag 13. september 2011

Var ikkje lørdag, men

har nå snopa litt likevel..


Var innom på ein av mine kjære yndlingsbutikker i dag - Fem Høns

Har liksom vekse litt med den. Då eg gjekk på sjukepleien på Stord, var eg innom der ca. 1 gong i veka (og nei eg kjøpte ikkje noko kvar gong c,")). 

Har lenge hatt lyst på ei stor lykt, for eg har faktisk bare ei lita kvit ei som står i vinduskarmen. Og inne på Fem Høns har dei flust av dei! Så var bare å velge og vrake c,").
Egentlig hadde eg tenkt meg ei huslykt, men blei nå ikkje heilt enig med meg sjølv då..

Så fann eg jo denne lekre saken da c,") 



Den har fått æresplass i trappa vår, saman med japanskoa mine c,") 
Kommer nok og etterkvart, og enkelte gonger, bruke den ute.

Har og lada opp for ein flott haust med masse kvelder med t-lys brenning!

Syns nå sånn snoping midt i veka, er like godt som lørdagsgodiset eg da c,")

Today I have been shoping candy! 
A new candel lantern  came home with me!
Now I an ready for a lang fall with much candelburning! c,")


 Er ikkje sponsa, bare veldig glad i butikken..

4 kommentarer:

Tone sa...

Den va knallfine:-)Sååå mye fint der:-)Beste "snobebutikken"eg vett om!

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fin ei lykt :)

Anonym sa...

Sånne snopebutikker liker vi !
Og ikke legger vi på oss heller av sånt snop.
Lykta var kjempefin og så koselig å ha den i trappa.
Ha en fin onsdag.
Klem :)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ mysigt när man får tända lite ljus... Lyktan var jättefin!
Kram
Marie