fredag 9. september 2011

Snart slutt på ferie, og

litt koselig feiring for min kjære og meg :o)
Vi har nemlig litt jubileum i dag! Det er 2 år sida min kjære mann gjekk ned på kne på Solastranda (Norges fineste strand), og fridde til meg! Stranda har nemlig litt spesiell betydning for oss. Det var nemlig der vi gjekk tur for første gong som par! Og så er det 11 mnd sidan vi gifta oss :o) 

Så i dag har vi tatt det rolig, med frukost på kafé i byn, og kost oss etterpå. Ikkje så mykje husbygging i dag.. 

Helga for oss skal ellers gå ut på å vere på marknad, lite familieselskap for mi svigerinne, og så togtur heim til Stavanger. Mannen blir nemlig igjen nokon dagar, og skal bygge litt til :o)
Vi skal visst også ut på konsert bare oss to i morgon kveld! Konsert og kos på kvelden! Det er første gong etter vi kom igjen frå bryllupsreisa vår! 
Bilete er tatt på Hå gamle kirkegård sommeren 2009.

Så i helga blir det nok lite eg er innom her.. Ønsker dykk ei super helg!! Nyt den, og alle rundt dykk! 

My holiday is soon over.. Traveling back to Stavanger on sunday, by train.. But this weekend we are celebrating a little. Today it`s two years since my husband got down on one knee an proposed to me, and it`s 11 months since we got married! So we are taking it a little bit slower to day. Brekfast in town, and a consert tomorrow. We haven´t been out, only the two of us, since we was on honeymoon. 

The weekend  contains, market, celebrating of my sister in law, and trip home to Stavanger. 

Have a very nice weekend! Take care of your self and the people around you!!

Ingen kommentarer: