mandag 12. september 2011

Mitt spisebord

Som mange andre har fått med seg har Silje med Siljes blogg, vore ute med utfordring! Ettersom eg har vore i Sverige i tre veker, har eg ikkje hatt noko spisebord å veise fram... før i dag :o) 

Har nemlig, etter laaange timer på tog, kome heim til Randaberg, og fresha opp bordet vårt :o)

Vi har spisebordet(høyrer til leiligheten) i vår vesle stove her i leiligheten, og det blir brukt til syning, maling, og mat ved besøk :o)






Eg er veldig glad i hausfarger, så akkurat nå er det det som dominerer bordet :o) 

Løperen er kjøpt på Kid for nokon år sidan, er kobberbrun, noko som ikkje kjem så veldig godt fram.
Eska fekk vi i eit sett i ulike storleikar til bryllupet vårt i fjor :o) Har satte i ein glasbolle og sett blomane i det.
Englane veit eg er kjøpt på Kemmerhuset, og vi fekk dei til jul for eit par år sidan. Er så glad i dei :o)
Serviettar med haustmotiv må til. 

Om du vil sjå fleire flotte bord kan du gå her


Silje with Siljes blog, have a challenge going. It`s aubout your dinertable. How do you garnish yours?






Ingen kommentarer: