torsdag 4. august 2011

Har så lyst på...

Eit sånn,

eller sånn,

eller noko slikt,

eller rett og slett eit som liknar på dette :)


Har så lyst på eit veksthus/orangeri!
Tenk å kunne kose seg med blomar og koseleg besøk i eit eige orangeri! Hage har eg nok av, så ingen problem med plassen, heldigvis. Prisen derimot.. Huff og huff...

Og har egentlig litt konkrete planer. Det skal ha mur, og har lurt på å bruke gamle vindauge i ulike storleik og utseende. Men får sjå kva eg får til. Eg trur ikkje mannen har noko mot det. Trur egentlig at han har ønska seg det ei stund sjølv :)

Det blir nok ikkje i år i alle fall... Får bare drøyme litt til... 


(Alle bileta er frå Google.se)

2 kommentarer:

Martha sa...

jeg har et bittelite drivhus..men innholdet er ganske skralt..jeg prøver meg litt frem..og har lovet meg selv å bli flinkere..
en god helg til deg:)
Klem!!

Ingrid Tunheim sa...

Skjønner deg godt for det ser så koselig ut. Vi har dessverre ikke plass hverken på hytta eller hjemme. Det vi derimot skal bygge på hytta til våren, er et lite grillhus med tre vegger og åpningen mot kveldssolen. Kan nesten ikke vente, i min hjerne har vi flyttet inn og tatt det i bruk for lenge siden....

Ønsker deg en fin kveld.