søndag 26. juni 2011

Åh så göy!

Ja det var det verkeleg! Som eg shar skrive har eg ikkje vore i Stavanger sentrum på leeenge! Og du og du, for ein flott overraskelse eg fekk!

Eg skulle ha ein dag i "byn", og bare kose meg! Eg hadde nokon få planar for turen, men ellers skulle eg ta det som det kom :)

Eg skulle finne butikken Hos Tora, då eg har lenge har hatt dei som butikkside på facebook. Men ikkje vore der. Ellers skulle eg pröve å finne meg nokon sko til daglig bruk (men det var ikkje heilt slike sko eg kom heim med) :) 

Det var heilt passe meg foolk i byn, og eg gjekk bare å kosa meg! 
Har litt ulike gater i sentrum eg liker å gå i og sjekke om det har skjedd noko.. Og i dag fann eg ut at JA det hadde det verkeleg! 

For dei lokalkjente i byn, kom eg ned Breibakken ned mot Östervåg, og der finn eg ut at jippi her ligg det to nye interiörbutikker rett på sida av Tid for mer!
Kan det bli betre! Kjem nok til å vere innom dei igjen!

Etterkvart fann eg og butikken Hos Tora, og eg fekk med meg det eg hadde sett meg ut der :)

Etter litt meir vindushopping, fann eg faktisk ein liten svensk interiörbutikk!! Ho hadde så mykje fint!! Eigaren har nettopp kome til byn og starta opp sin butikk her :) Skal komme tilbake til den :)

Så eg kan bare sei at alle de som sitter og hadde trengt litt innput frå ilke butikker, ta turen til sentrum!!

Og bare så de som les ikkje skal lure, så er eg ikkje betalt for dette :)



Ingen kommentarer: