søndag 22. mai 2011

What to do?!

Jepp da var helga straks over, besöket var reist, og mannen sover för nattevakt.. Har satt meg godt t ilrette i sofaen, og venter på krim på NRK.

Men det eg lurer mest på for tida er kva eg skal gjer med vaskebrettet eg fekk tak i på loppis i Sverige.. Eller egentlig veit eg kva eg skal gjere, men ikkje heilt kva farge eg skal male det i? Eller kanskje det skal få vere i sin opprinnelege farge?

Tanken er nemlig å bruke det som tavle! I innhukket överst på brettet har eg tenkt å finne ein sjablong eller eit veggord. Skal henge på nokon snorer(eller kanskje bare ei snor överst eller nedest), for så å finne fine magneter å henge på :)

Men så veit eg då ikkje, skal eg male den??
I så tilfelle står det mellom den eggekvite eg allereie har bruka på andre möbler, eller om eg skal bruke den fine blåfargen eg fann hos Fargerike. Den som heiter Isfjord, og er ein nydelig lys blå farge! Det hadde jo vore eit fint innslag mot det kvite og grå.. Men klarer ikkje heilt å bestemme meg..

Vaskebrettet ser slik ut:

Kva syns du eg skal gjere?

Ingen kommentarer: