onsdag 4. mai 2011

Overrasking!!

Beklager at eg ikkje har vore her på ei stund.. Men sånn blir det fort, når ein skal pakke og vaske for å reise på overrasking heim til Skåne :) Jadå, eg har sagt at eg skulle reise, men ikkje når. Grunnen til det var rett og slett at det var ein heime i Skåne som trudde vi(besteveninna min og meg) skulle komme ca 4 dagar seinare. Og uttrykket i ansiktet hans var ubetalelig!! :) Hihi
Vi skulle, eller vi hadde sagt at vi først skulle kome, i dag. Mens vi faktisk hadde bestillt billetter for laurdag 30.! Så Staffan gjekk her og venta på at vi skulle kome i dag, og da Max ba han vere med ut for å bere inn av bilen, vart han teken heilt på senga :)
Kjære Staffan trengte eit par timar på å faktisk forstå at vi var komne allereie, men då han skjøna det var han veldig fornøgd :)

Ingen kommentarer: