onsdag 25. mai 2011

Nå skal de få sjå!

Her kjem bileta! Eg veit at ein del av vennene rundt meg har venta på resultatet, og nå har eg endelig fått somla meg til å få tatt bilete av dei to skjenkane eg har måla!

Nå har det seg jo slik at datamaskina mi er litt ute av funksjon, så låner min kjäre manns, og har då ikkje klart å finne igjen biletet eg tok som för-bilete. Så her blir det rett og slett bare etter-bilete.. Jaja sånn er det :)
Begge skjenkane var i mörk furu.

Her er förste skjenken. Den har vore med meg sidan eg flytte heimafrå. Så den er over ti år gamal.

Den neste skjenken har vi kjöpt i billigkroken på IKEA, då vi gifta oss :) Den var litt ödelagt, så den kosta veldig lite. Vi har brukt og bruker den til tv-benk, og er utrolig fornögd med det!

Syns jo sjölv at den blei veldig fin i kvit shabby-chic stil!



Håper de som har venta, blei positivt overraska!
Nå har det meste som skal bli malt, blitt malt.


Har eit par småprosjekt ennå, men må jo ha noko å halde på med :)


Ingen kommentarer: