mandag 30. mai 2011

Åh det klör!

Eller det kjennes i alle fall sånn.. Sitter her som den sjukepleieren(sjuksköterska) eg er, og ser på program om eksotiske sjukdommar! Larver som blir klemt ut av hovudbotnen, malaria, flått/hantikk() og andre uhumskheter som har blitt med folk heim frå ferie! 
Jada, mannen kan ikkje heilt forstå at eg gidde. Men han sitter nå óg å ser :) Veit at hadde eg jobba på sjukehuset programmet er frå, at eg hadde vore fasinert kvar gong nokon kom inn med noko nytt!! Mens no sitt eg her og kjenner eg klör i hovudbotnen og gremmes over det eg ser..


Jeje, så sånn er det :)


Ellers har eg starta på endå ein ting eg ikkje har gjort för.. Nemlig male på tekstil.. Skal få fram bokstavane på mjölsekkstoffet eg har etter lakena frå bestemor.. Er spent på korleis det skal gå! Har valgt mörkbrun farge for at det ikkje skal bli for "hard" farge.. Håper det blir bra!


Har du erfaring med tekstilmaling?


Skal sitte litt til å klö, så blir det kveldsmat ilag med mannen :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hehe, jeg kan ikke se sånne programmer ;)
Har malt på tekstil før. Men på kjøkkenhåndkler, fargen har falma litt men jaja.
Så kjekt at du vil komme på bloggtreff!