mandag 25. april 2011

Sjukehuspåske

Jaja, då va visst påska over straks.. Og eg har ikkje fått grilla ei lita pølse ei gong!Ja eg har ete ei pølse, men den var kjøpt på Narvesen..

I innlegge på onsdag (her) skreiv eg jo at eg ikkje kom mg heim. Men det stoppa så vsst ikkje der.. temperaturen gjekk ikkje ned, og magesmerter som va kjempevonde var det som kom. Så torsdagskveld ente på legevakt og innlegging på SUS(Stavanger universitetssjukehus).  Det var ikkje tvil om at det var det einaste alternativet. For med 39.6 grader temp. og CRP på 200, hadde eg vel ikkje så myekje å sei imot. 

Men ein ting er HEILT sikkert, og det er at EG PASSAR IKKJE SOM PASIENT!!
Som sjukepleiar er eg alt for utolmodig og klarer ikkje å roe meg med å gå å vente på at noko skal skje. Og då og med veneflon-angst så det holder, og veldig små årer, er det ein veldig dårlig kombinasjon. Så når eg nå er komen heim, er det heilt fantastixk :) 


For dei som lurar hadde eg nyrebekkenbetennelse. Og det unner eg ingen!! Har aldri hatt så vondt nokon gong! 

Håpar alle der ute har hatt ei flott påske i det nydelige veret som vore og kost dykk med familie og vener!!
 .

Ingen kommentarer: