torsdag 7. april 2011

Jaja, så satt eg her da.. Med venstre bein oppe og hofta i ein nogen lunde grei vinkel..

Hadde planer for dagen, men feil vinkel, satte stopper for det..
Men men, får tenke på det eg fekk gjort før det klikka..

Pga Sjøgrensen har eg stadig problem med venstre bein. Får hofta og ned til tærne.. Alt fra vondt i kneet, til hudsmerter. Det høyres litt rart ut kanskje, men då kjennes det ut som eg er skikkelig solbrent ned heile baksida av beinet.. Og så var det hofta då.. Den kan verkeleg gjere seg ugrei av og til.. Og i dag var visst den dagen..
Var vond då eg stod opp, men tenkte at det går kanskje litt over med at eg rører på meg. Så då byrja eg på helgevasken.. Det tok ikkje lange tida, så stod eg der i ein litt forkjær vinkel.. Sjeldan eg skrik av smerte, men det blei det i dag. Min stakkars mann såg veldig forundra på meg, og fortsette å jobbe.. Han såg det gjekk ok med meg :)

Så då sit eg her då.. Å tenker på alt eg hadde tenkt å gjere av småting i dag. Så eg får vel sjå kva eg kan få til utover dagen :)

Snart helg folkens! Og då ska eg på loppemarked!



Ha ein fortreffeleg torsdag! 

Ingen kommentarer: