fredag 1. april 2011

Helg igjen!

Denne veka har gått utruleg raskt! Plutseleg var det fredag igjen!

Har gjort ting denne veka som eg aldri har gjort før.. Har starta å trene Zumba :) Utruleg kjekt!! Kjenner verkeleg at sjukdomen min har sett spor. Så enormt stiv! Får håpe det det løsnar litt etterkvart :)
Men du og du så sliten eg var etter første økta på 55 min..

Eg går i lag med besteveninna min, og begge to var heilt utslitt! På neste økt var det høgare tempo enn fyrste gong. Men då timen var slutt tenkte vi: Kva? Er timen slutt allereie? Hihi, tenke seg til etter andre gong :) Blir bra neste veke!

Og ja, eg har starta på prosjekt "bestemor-puter"! Myyykje å rekke opp! ;)

(Rosa mi ser ut som den har overlevd vinteren, spent på om den kjem igjen i sommar)
Her er våren kome eit lite stykke :) Eg har sett Vipa for eit par dagar sidan, og godlukta har kome!
Skikkelig vår!


                                                                  Ha ei fortreffelg helg!

Ingen kommentarer: